Меню KDT
Edumy - LMS Online Education Course & School HTML Template

Біз туралы

Главная Біз туралы

Біз туралы қысқаша ақпарат

Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының "Қостанай ауданының психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті" коммуналдық мемлекеттік мекемесі 2006 жылғы 29 мамырда ресми тіркелді. Ұйымның миссиясы: психикалық және физикалық дамуында ауытқулары бар балаларды тәрбиелеу, оқыту мәселелерін шешуде халыққа түзету көмегі түрінде кешенді психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету. Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының "Қостанай ауданының психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті" КММ 0-ден 18 жасқа дейінгі "дамуында проблемалары бар балалар мен жасөспірімдерді оңалту және әлеуметтік бейімдеу" мемлекеттік қызметін мынадай бұзушылықтармен көрсетеді: 1) көру қабілеті бұзылған балаларға; 2) есту қабілеті бұзылған балаларға; 3) есту қабілеті бұзылған балаларға 5) тірек-қимыл аппараты бұзылған балаларға; 6) интеллектісі бұзылған балаларға; 7) психикалық дамуы тежелген балаларға; 8) эмоционалды-ерікті саласы мен мінез-құлқы бұзылған балаларға (аутизм); 9) денсаулығы күрделі бұзылған балаларға. Біздің ұйым сіздің балаларыңызға психологиялық-педагогикалық қолдау мен оңалтудың тегін курсын өткізеді. Ол 90 күннен 1 жылға дейін. Курс аяқталғаннан кейін бала психологиялық-педагогикалық қолдау курсының нәтижелері туралы анықтама алады. Мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті құжаттардың тізбесі: 1) ата-ананың еркін нысандағы өтініші; 2) психологиялық-медициналық-педагогикалық консультацияның қорытындысы. Мемлекеттік қызметті алу үшін Сіз бізге тікелей хабарласа аласыз немесе оны веб-портал арқылы жасай аласыз Malahit-24.kz көрсетілетін қызметті алушы біздің кеңсеге тікелей жүгінген кезде алдын ала жазылу көзделген. 102 автобуспен "Гимназия" аялдамасына дейін жүру. Біздің мекен-жайымыз: Қостанай облысы, Қостанай ауданы, Тобыл қаласы, Қалабаев көшесі, 3А (Тобыл қаласының мектеп-гимназиясының ғимараты). Жабдықтау: логопедия кабинеті сөйлеуді дамыту-балалардың толыққанды дамуының маңызды шарты. Сөйлеу кемшіліктерін түзету, сөйлеуді байыту және жетілдіру үшін балалардың мүдделеріне, қажеттіліктеріне және дамуына қызмет ететін қолайлы сөйлеу ортасын құру қажет. Логопедия кабинеті балалардың монологиялық сөйлеуінің табысты дамуына ықпал ететін қолайлы сөйлеу ортасын құру үшін барлық қажеттіліктермен жабдықталған. Кабинеттің негізгі бағыттары: 1.Балаларға қолда бар бұзушылықтарды түзетуге немесе жеңілдетуге көмек көрсету үшін түзету-дамыту ортасын және қолайлы психологиялық ахуал құру. 2.Жеке даму бағдарламасын әзірлеу мақсатында балаларға тексеру жүргізу. 3.Топтық, Кіші топтық және жеке түзету сабақтарын өткізу. 4.Педагогтарға, ата-аналарға консультациялық көмек көрсету. Балалардың сөйлеуін дамыту үшін ойын әрекеттері мен логопедиялық массаждың барлық түрлері қолданылады. Психолог кабинеті психолог кабинеті функционалды түрде дамытушы пәндік ортаға қызмет етеді. Оның міндеті әр түрлі даму деңгейіндегі және жастағы оқушылардың әртүрлі санаттарына, олардың ата-аналарына уақтылы білікті консультативтік-әдістемелік, психологиялық және психокоррекциялық көмек көрсету, сондай-ақ баланы әлеуметтік-психологиялық оңалту және бейімдеу мәселелерін шешу болып табылады. Релаксация және психоэмоционалды шиеленісті жеңілдету аймағы қараңғы сенсорлық бөлмемен ұсынылған. Психологиялық кабинеттің көпфункционалдылығы, оның түзету көмегін көрсетуге бағдарлануы әртүрлі санаттағы балалардағы, соның ішінде дамуында ауытқулары бар балалардағы стресстік бұзылуларды және олардың салдарын түзетуге байланысты бірқатар міндеттерді шешуге мүмкіндік береді: өткір стресстік реакциялардың дамуын тоқтату; қызметтің эмоционалдық фонын қалыпқа келтіру; психикалық шаршаудың әсерін жою; Оқу іс-әрекетін орындауға барабар көзқарасты қалыптастыру. қызметі. Жұмыстың негізгі принципі-балаларға жеке көзқарас, бұл әр баланың қызығушылықтары, қабілеттері, бейімділігі саласындағы әлеуетті мүмкіндіктерін оңтайлы дамытудың нақты жолдарын іздеуде және балалардың психикалық және жеке дамуына барынша ықпал ету мақсатында даму және Психокоррекциялық жұмыстың жеке бағдарланған бағдарламаларын жасауда көрінеді. Дефектология кабинеті Дефектология кабинеті танымдық және оқу қызметі бұзылған балалармен маманның диагностикалық, түзету-дамыту және консультациялық жұмысын жүргізуге арналған арнайы жабдықталған жеке үй-жай болып табылады. Кабинет балаға жайлылық пен психоэмоционалды жайлылық атмосферасын құратын, көзге көрінетін құралдарды, ойындарды, тренажерлерді жабдықтау қажеттілігі мен жеткіліктілік талаптарына сәйкес келетін белгілі бір аймақтардан тұрады. Кабинетте жұмыс кеңістігін ұйымдастыру критерийлері: ғылыми-маман қызметінің әдістемелік базасын қамтамасыз ету, біліктілік және әдістемелік талаптарды сақтау; денсаулық сақтау-шамадан тыс жүктемелердің алдын алу бойынша нормативтік талаптарды сақтау; баланың жасына сәйкестігі: оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес келетін жағдайларды қамтамасыз ету (қиындық деңгейі, ойын құралдарының жас диапазонын сақтау және т. б.); оңалту-бұзушылықтарды түзетуді және жай-күйді өтеуді барынша қамтамасыз ететін жағдайлар жасау (бұзушылықтарды түзетуге және әртүрлі салаларды дамытуға бағытталған ортаның әртүрлілігі). Бейімделетін дене шынықтыру кабинеті бейімделетін дене шынықтыру тұрақты өмір сүру бұзылыстарынан зардап шегетін балалардың денсаулығын қалпына келтіруге және сақтауға, сондай-ақ оларды әлеуметтік ортаға біріктіруге арналған. Біз бейімделетін дене шынықтыру кабинетінде жүзеге асыруға тырысатын негізгі міндеттер: баланың денесін жүктемелерге дайындау; мүгедек балалардың физикалық көрсеткіштерін жақсарту; балаларға өздеріне ұнайтын спорт түрін және дене белсенділігінің түрін таңдау еркіндігін беру; оған мұқтаж әрбір балаға жеке көзқарас табу.

Бізге хабарласыңыз
1.jpg

Жетістіктер

Қызмет кезеңіндегі жалпы статистика

  • 1342
Количество учеников
23042
Количество выпускников
48
Количество Учителей
104
Количество Выйгранных Олимпиад